nieuw
verwacht
thematische lijst
  actua
  archeologie en oudheid
  kunst: 15de-20ste eeuw
  hedendaagse kunst
  architectuur en design
  geschiedenis en erfgoed
  etnografie
  muziek en theater
  fotografie en film
  wetenschap
  culinair en welzijn
alfabetische lijst
jaaroverzichten
promoties

Internationale Marketing
vorige pagina Object 3 van 186 volgende pagina
Internationale Marketing
Beeld uitvergrotenBeeld uitvergroten
Internationale Marketing

editie 2020

Brigitte Neetens


Internationaal actief zijn of worden: voor veel bedrijven dé strategische optie om te groeien, schaalvoordelen te realiseren of om aan risicospreiding te doen ... Maar ondanks een steeds verdere globalisering is de wereld helemaal nog niet ‘flat’, men moet meer dan ooit rekening houden met een snel wijzigende internationale (marketing)omgeving. Dit boek loodst je doorheen alle commerciële dimensies van internationale marketing en helpt je hierbij keuzes te maken tussen een gestandaardiseerde of aangepaste, lokale aanpak. Herkenbare bedrijfsvoorbeelden, actueel cijfermateriaal en tal van relevante websites illustreren deze materie ten volle en brengen de praktijk een stuk dichterbij.

ISBN: 9789461615886
Publicatiedatum: sep 2020
Pagina's: 384
Illustraties: 400

Afmetingen:17 x 24 cm

softcover
€60,00
Aantal
Toevoegen aan mandje




Naar de kassa
U kunt nog steeds per email boeken bestellen indien u niet over paypal beschikt. Dan hoeft u enkel een mailtje te sturen naar info@snoeckpublishers.be en uw bestelling wordt u per post bezorgd, samen met een overschrijvingsformulier. VERVOEG ONS OP FACEBOOK "UITGEVERIJ SNOECK" EN BLIJF ZO OP DE HOOGTE VAN AL ONZE AKTIVITEITEN
Sint kwintensberg 83 - 9000 Gent  -  +32 (0)9 430 55 07  -